części do naczep

site
Widzisz wiadomoci znalezione dla hasa: części do naczep




Temat: POMOCY !!!!!!!
Witam. Mam pewien problem. Tworzę stronę www na temat części do naczep a
konkretniej katalog produktów. Cały katalog mam w corelu w plikach *.cdr.
Chcę to wszystko z Corela przenieść na stronę lecz niestety nie wiem w jaki
sposób, aby szybko się ładowało. Próbowałem zapisywać w formacie *.pdf ale
jedna strona  zajmuje 1,5 MB, więc odpada. Czy jest jakaś możliwość,
ewentualnie program, który by wyciągał tekst łącznie z tabelkami oraz
konwertował obrazki na gify bądź jpgi albo od razu zapisywał to w HTMLu ?
Może wy macie jakieś pomysły? Przypominam że chodzi tu jak w większości
tworzonych witryn o jakość obrazu oraz szybkość ładowania. Pozdrawiam

Za każdą mądrą odpowiedź jestem wdzięczny.

Przegldaj wicej postw



Temat: POMOCY !!!!!!!


Witam. Mam pewien problem. Tworzę stronę www na temat części do naczep a
konkretniej katalog produktów. Cały katalog mam w corelu w plikach *.cdr.
Chcę to wszystko z Corela przenieść na stronę lecz niestety nie wiem w
jaki
sposób, aby szybko się ładowało. Próbowałem zapisywać w formacie *.pdf ale
jedna strona  zajmuje 1,5 MB, więc odpada. Czy jest jakaś możliwość,
ewentualnie program, który by wyciągał tekst łącznie z tabelkami oraz
konwertował obrazki na gify bądź jpgi albo od razu zapisywał to w HTMLu ?
Może wy macie jakieś pomysły? Przypominam że chodzi tu jak w większości
tworzonych witryn o jakość obrazu oraz szybkość ładowania. Pozdrawiam

Za każdą mądrą odpowiedź jestem wdzięczny.


CZesc. Proponuje skorzystanie z samego Corela. W wersji 10 ma opcje
publikowania do pliku HTML wraz z obrazkami. W efekcie otrzymujesz wszystko
ladnie jak na dloni - idalnie do zamieszczenia na serwerze.

Przegldaj wicej postw



Temat: POMOCY !!!!!!!!!


Witam. Mam pewien problem. Tworzę stronę www na temat części do naczep a
konkretniej katalog produktów. Cały katalog mam w corelu w plikach *.cdr.
Chcę to wszystko z Corela przenieść na stronę lecz niestety nie wiem w
jaki
sposób, aby szybko się ładowało. Próbowałem zapisywać w formacie *.pdf ale
jedna strona  zajmuje 1,5 MB, więc odpada. Czy jest jakaś możliwość,
ewentualnie program, który by wyciągał tekst łącznie z tabelkami oraz
konwertował obrazki na gify bądź jpgi albo od razu zapisywał to w HTMLu ?


po pierwsze nie ta grupa - sproboj na pl.comp.grafika
po drugie chyba karol ma mozliwosc exportu do strony www. tyle, ze pewnie
zostawia smietnik badz wszystko zamienia na jpg/gif. moim zdaniem najlepiej
wszystko zrobic krok po kroku w html. a wyxeportowac tylko grafiki...

Przegldaj wicej postw



Temat: Powtorka z rozrywki
"Paweł" napisał(a):


Jeszcze raz zapytam o amortyzatory, ale inaczej.

Czy jest sens wydawac kase na gazowe, jesli samochod jest juz wiekowy i
bolida z niego nie zrobie :(
Z tego co przeczytalem na grupie, gazowe sa z reguly twardsze od olejowych.

Bralem pod uwage a. olejowe - Sachsy, Bogi a ostatnio Gabriel i AL-KO.
Chyba sie zdecyduje na AL-KO - malo znany producent niemiecki, ale jak mi
odpowiedzial importer, mimo ze tanie, sa znakomite (posiadaja certyfikat
jakosci TUV 9001).


AL-KO to duzy producent czesci do naczep i ... sprzetu ogrodniczego
(kosiarki, glebogryzarki itp.).
Pozdr
Marek

Przegldaj wicej postw



Temat: wypadek na Morskiej w Gdyni w niedziele
Adam Nosarzewski - adamno wrote:


Wiec ktos co sie stało? W panorami mowili tylko ze jakis slup trakcji
trolejbusowej został ścięty.


    Tir wywrócił się skręcając z obwodnicy w Morską.

    Korek na obwodnicy sięgał wyjazdu z lasu, do 1715
co najmniej policja nie wpuszczała w Morską w kierunku
centrum Gdyni. O 1715 właśnie strażacy rozcinali
owinięte wokół słupa części naczepy.

    Radio Gdańsk na bieżąco informowało o wydarzeniu.

    Szy.

Przegldaj wicej postw



Temat: Dobre przykłady Busiarstwa
Jakub Jackiewicz <dev_n@wpk.katowice.plnapisał(a):


| | Wiesz, nigdy busiarz nie będzie porządny jak nie płaci podatków (ZUS,
| | VAT). Czy płaci Zus itp nie jesteś w stanie stwierdzić. Ale jeśli
wydaje
| | *paragony* wszystkim pasażerom to musi potem z tego odprowadzić
podatek.
| Komunikacja miejska jest zwolniona z obowiązku posiadania kas fiskalnych
| przecież. I co jak co, ale ten przewoźnik akurat podatki płaci ;)

| Zwolniona z tego obowiązku to jest rzeczywiście komunikacja miejska - ale
| definiowana jako "przewozy miejskie rozkładowe pasażerskie, inne niz
| kolejowe, za które pobierane są ceny urzędowe w wysokości ustalonej przez
| gminę lub związek komunalny" (załacznik do rozporządzenia w sprawie kas
| rejestrujących, pozycja 6).

Uhm. Ale może być chyba jeszcze zwolnienie podmiotowe do wysokości
jakiegoś tam obrotu?


Nie może być.
Owszem jest takie zwolnienie: dla firm, które rozpoczęły sprzedaż przed 2008
rokiem - limit to 40.000 zł obrotu. Dla firm które rozpoczęły sprzedaż w
2008 limit wynosi 20 000 zł obrotu.

Jednak te limity nie obowiązują gdy przedsiębiorca będzie prowadził sprzedaż:
1) gazu płynnego,
2) przy świadczeniu usług przewozów regularnych i nieregularnych
pasażerskich w samochodowej komunikacji (Wyjątki to: Przewozy miejskie
rozkładowe pasażerskie, inne niż kolejowe, za które pobierane są ceny
urzędowe ustalone przez gminę lub związek komunalny oraz Przewozy rozkładowe
pasażerskie pozostałe, gdzie indziej niesklasyfikowane, za które pobierane
są ceny urzędowe w wysokości ustalonej przez gminę lub związek komunalny)
3) przy świadczeniu usług przewozu osób i ładunków taksówkami,
4) silników spalinowych, nadwozi do pojazdów mechanicznych, przyczep i
naczep, części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i ich silników;
5) sprzętu radiowego, telewizyjnego i telekomunikacyjnego, sprzętu
fotograficznego,
6) wyrobów z metali szlachetnych,
7) nagranych, z zapisanymi danymi lub zapisanymi pakietami oprogramowania
komputerowego: płyt CD, płyt DVD, kaset magnetofonowych, taśm magnetycznych
(w tym kaset wideo), dyskietek, kart pamięci, kartridży,
8) wyrobów przeznaczonych do użycia lub używanych jako paliwa silnikowe albo
jako dodatki lub domieszki do paliw silnikowych.

W tych ośmiu przypadkach (nas interesuje pkt 2) kasa jest obowiązkowa i musi
być założona przed wykonaniem pierwszej sprzedaży.

Wojciech T. Mężyk

Przegldaj wicej postw



Temat: Pytanie z kodeksu...
To raczej nie na kodeks, ale:
Rozporządzenie z dnia 2002-12-31 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Dz.U. 2003 r. Nr 32 poz. 262.
§ 2. 1. Długość pojazdu, nie może przekraczać:

1) pojedynczego pojazdu, z wyłączeniem naczepy i autobusu, o którym mowa w pkt 2
i 5 - 12,00 m;

2) autobusu o co najmniej dwóch osiach kierowanych - 15,00 m;

3) pojazdu członowego - 16,50 m;

4) zespołu złożonego z pojazdu silnikowego i przyczepy - 18,75 m;

5) autobusu przegubowego - 18,00 m;

6) zespołu złożonego z trzech pojazdów, w którym pojazdem ciągnącym jest pojazd
wolnobieżny lub ciągnik rolniczy - 22,00 m;

7) motocykla, motoroweru lub roweru oraz zespołu złożonego z motocykla,
motoroweru lub roweru i przyczepy - 4,00 m.

2. Szerokość pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 3 i 14, § 45 ust. 3 pkt 1, § 54 ust.
3, nie może przekraczać 2,55 m; szerokość ta nie obejmuje lusterek na
przegubowych wysięgnikach, świateł umieszczonych na bokach pojazdu oraz
elementów elastycznych wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych.

3. Szerokość pojazdu ciężarowego z nadwoziem rodzaju furgon może wynosić do 2,60
m, jeżeli jego ściany są zaopatrzone w izolację termiczną.

4. Wysokość pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 16, nie może przekraczać 4,00 m.

5. Odległość między osią sworznia siodłowego urządzenia sprzęgającego a tylnym
obrysem naczepy nie może przekraczać 12,00 m.

6. Odległość między osią sworznia siodłowego urządzenia sprzęgającego a dowolnym
punktem przedniej części naczepy nie może przekraczać 2,04 m.

7. Przepis ust. 6 stosuje się do naczepy zarejestrowanej po raz pierwszy po dniu
31 grudnia 1993 r.

8. Pojazd samochodowy i zespół pojazdów powinien mieć możliwość poruszania się
wewnątrz pierścienia o promieniu zewnętrznym 12,50 m i promieniu wewnętrznym 5,30 m.

9. Przepis ust. 8 stosuje się do pojazdów zarejestrowanych po raz pierwszy po
dniu 31 grudnia 1993 r.

10. Odległość mierzona równolegle do podłużnej osi zespołu pojazdów, między
najdalej wysuniętym do przodu punktem części nadwozia pojazdu samochodowego
zawierającej przestrzeń ładunkową a tylnym obrysem przyczepy, nie może być
większa niż 16,40 m, przy zachowaniu odległości między tylnym obrysem samochodu
a przednim obrysem nadwozia przyczepy wynoszącej co najmniej 0,35 m.

11. Przepis ust. 10 stosuje się do pojazdów zarejestrowanych po raz pierwszy po
dniu 31 grudnia 1998 r.

12. Odległość między tylną osią pojazdu samochodowego a przednią osią przyczepy
w zespole pojazdów nie może być mniejsza niż 3,00 m.

13. Przepis ust. 12 stosuje się do pojazdów zarejestrowanych po raz pierwszy po
dniu 31 grudnia 1998 r.

14. Szerokość motocykla i motoroweru wielośladowego nie może przekraczać 2,00 m,
a jednośladowego motoroweru - 1,00 m.

15. Przepis ust. 14 stosuje się do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy po
dniu 31 grudnia 1998 r.

16. Wysokość motocykla i motoroweru nie może przekraczać 2,50 m.

17. Przepis ust. 16 stosuje się do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy po
dniu 31 grudnia 1998 r.

18. Wymiary, o których mowa w ust.1 pkt 1, 2 i 3 oraz w ust. 5, nie obejmują
bagażnika mocowanego do tylnej ściany autobusu oraz platformy samozaładowczej
mocowanej z tyłu pojazdu samochodowego i przyczepy, przy czym nie mogą one
powodować przekroczenia tych wymiarów o więcej niż 0,30 m.

Przegldaj wicej postw
All right reserved.
© JOLANTAOS.8log.pl | Strona: 12.html & Zdrowie